Zaprimanje materijala od potresa
Procedura zaprimanje materijala nastalog u postupku obnove/uklanjanja zgrada oštećenih potresom na području Grada Zagreba
Uz zahtjev (Prilog I) je potrebno priložiti:
OBRASCI:
Obrasci - dovoz građevnog materijala
- Podnošenje Zahtjeva za dovoz materijala (Prilog I) s pripadajućim obrascima i dokumentacijom na mail adresu psgm.resnik@zgh.hr, najkasnije 48 sati prije prvog dovoza materijala;
- Potvrda zaprimanja potpunog zahtjeva za dovoz materijala i obavijest o mogućnosti početka dovoza materijala;
- Dovoz materijala i predaja popunjenog Teretnog lista (Prilog II) na lokaciji Čulinečka 273, Resnik;
- Vaganje materijala;
- Vizualan pregled materijala i dokumentacije;
- Istovar materijala;
- Izlazno vaganje i utvrđivanje neto količine materijala, upis u Očevidnik o dovozu materijala koji vodi Zagrebački holding i izdavanje vagarskog lista.
Uz zahtjev (Prilog I) je potrebno priložiti:
- Presliku zapisnika s uvođenja u posao ili naloga za izvođenje radova obnove/uklanjanja zgrade;
- Popunjenu i potpisanu Izjavu o odricanju od prava na naknadu za predan materijal od uklanjanja zgrada oštećenih potresom na obradu (Obrazac 1);
- Dokaz o ugovorenom prijevozu građevnog materijala koji se uklanja, ukoliko izvođač radova i prijevoznik materijala nisu isti poslovni subjekt.
OBRASCI:
Obrasci - dovoz građevnog materijala